Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

χριστοχρονια

σαν μεγαλη γιορτη
ολα ειναι φανταχτερα οπως τους αρμοζει
κατα τον γενικο κανονα
γινανε πια φωτισμενα όλα
τοσα στολιδια
πιστοι στο ραντεβου τους ολοι
στα κεντρα των πολεων
να δινουνε χρηματα για να αγορασουν αγαπη
να ανταλασσουνε δωρα μεταξυ των
μα καποιος δεν εχει πολυτελεια
και ενας αλλος κανεναν να ακουμπησει
κουκιδες σε διαφορετικα σημεια
μα στην ακρη του ουρανου περιμενει ενα αστρο
για τοσα χρονια
ας ενωθουν μαζι του
να φωτιστουνε
ολοι απο τη δυναμη της νυχτας
το φως του χειμωνα
θα σπασει τη μελαγχολια
που ειχε αυτος που στο δρομο δακρυσε
που ειχες και εσυ
και ειχα και εγω παλι
σε καθε μου μνημη για χρονια πολλα
και ολα να ξεκινησουν σαν να ναι αλλιως
στο νεο χρονο



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
αυτο που ειμαι εγινε οταν μια μερα πριν ανεβω στο ποδηλατο σταθηκα πλαι σου/ειδα τον κοσμο να κυλα στον τροχο του ολοι μαθαν να ισορροπουν και ολα τρεχανε για να αγγιξουν την υψηλη ταχυτητα και ενω δεν ηθελα να φυγω ειδα τα ποδια μου να ρχονται κοντα σου